SEO

Każdy użytkownik Google to Twój potencjalny klient.

Zdobędziesz go, zwiększając widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Myślisz, że tego nie potrzebujesz? Więc skąd powiedzenie: “najlepsze miejsce na ukrycie ciała to druga strona wyników w Google”?

Internauci szukają w Google określonych produktów i usług. Szkoda byłoby nie wykorzystać tej szansy i nie umieścić tam oferty Twojej firmy. Postaramy się, aby link do niej znalazł się na szczycie wyszukiwania. W ten sposób znajdzie Cię nawet najbardziej niecierpliwy internauta.

AdWords

Reklamuj się w wyszukiwarce,
a Twój komunikat na pewno dotrze do klientów.

AdWords to alternatywny sposób zaistnienia w Google. Twoja oferta pojawia się tuż nad wynikami wyszukiwarki, oraz w sieci reklamowej Google.

Tekst reklamy AdWords jest krótki i zwięzły. Ponadto pojawia się w sąsiedztwie wyników naturalnych. Pewnie to stanowi o sile tego narzędzia. Kierowanie na określone słowa kluczowe powoduje, że Klient znajdzie Twoją ofertę akurat wtedy, gdy będzie szukał podobnych produktów lub usług.

Miejsca Google

97% osób informację o lokalnych firmach bierze z Google.

Google Maps pomogą Ci dotrzeć do osób poszukujących usług i produktów w Twoim mieście. Mapy są zintegrowane z lokalnymi wynikami wyszukiwania: po wpisaniu haseł typu „fryzjer Kraków”, „hotel Wrocław” klient zobaczy wizytówki firm.

Miejsca Google dają Ci wielkie możliwości. Mogą zawierać dane kontaktowe firmy, godziny pracy, akceptowane formy płatności i parę słów do klienta. Możemy wzbogacić Twój profil filmami i zdjęciami. Miejsca Google podniosą Twoją widoczność na tle konkurencji i sprawią, że firma zyska wizerunek bliskiej klientowi.

Audyt i Google Analytics

Czy Twoja strona firmowa sprzedaje?

Sprawdzimy to podczas audytu. Zaproponujemy zmiany, dzięki którym będzie przynosiła klientów z wyszukiwarki i zatrzymywała ich na dłużej. Dowiesz się, jak sprawić, by była przyjazna dla internautów i robotów Google. Poznasz też narzędzia do analizy ruchu na stronie.

Cel audytu SEO to dostosowanie serwisu do wytycznych wyszukiwarki Google, by zasłużył ona na status SEO-Friendly. Zaproponujemy Ci konkretne metody optymalizacji. Wprowadzenie wszystkich zmian pomoże Ci zwiększyć sprzedaż lub osiągnąć inne, istotne dla Ciebie efekty.

Remarketing

Chcesz sprzedawać efektywniej?

Jak działa remarketing?

Istotą kampanii remarketingowej jest ponowne sprowadzenie na stronę/sklep użytkowników, którzy już kiedyś go odwiedzili. Załóżmy, że prowadzisz sklep RTV i chcesz zwiększyć sprzedaż czytników DVD i zestawów kina domowego. Twoja kampania remarketingowa będzie skierowana do odbiorców, którzy zakupili w Twoim sklepie telewizor, ale nie dokonali zakupu czytnika DVD czy sprzętu audio.

Przykład

Przez 10 dni od daty zakupu Twoje reklamy wyświetlane są zdefiniowanym odbiorcom. W atrakcyjnej graficznie formie oferują sprzęt audio oraz odtwarzacze DVD. Aby uatrakcyjnić przekaz, w reklamie podkreślasz krótki termin oferty. Po 10 dniach twoja oferta bezpowrotnie znika dla niezdecydowanego klienta. Następnym razem podejmie on szybką decyzję.

SEOPR

Twoi potencjalni klienci i partnerzy szukają informacji o Twojej firmie w wyszukiwarce. Znajdują opinie innych internautów, którzy już znają Twoją ofertę. Możesz wpływać na kolejność wpisów poprzez pozycjonowanie. W ten sposób tylko najwytrwalsi internauci trafią na mniej entuzjastyczne opinie.

Co myślisz o naszej stronie? Czy znalazłeś/aś wszystkie istotne dla Ciebie informacje? Czekamy na Twoją opinię: